ALGEMENE VOORWAARDEN MANTANO mode & lifestyle

Op deze pagina lees je wat je van ons en onze webshop kunt verwachten. Bij Mantano houden we niet van ingewikkelde lappen tekst, we hebben het dus lekker kort en bondig voor je gehouden.
Mantano houdt zich natuurlijk aan de algemene voorwaarden zoals opgesteld door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Identiteit van de ondernemer

Mantano mode & lifestyle
Handelend onder de naam: Mantano webshop
Willibrorduslaan 14
5581 GE Waalre
KvK: 65241266
BTW nr.: NL 001847345B59

Je kunt ons bereiken via:
Telefoonnummer: 040 2827484
email: webshop@mantano.nl
Facebook: www.facebook.com/mantanomode
Instagram: www.instagram.com/mantanomode

Mantano klantservice is 5 dagen per week telefonisch bereikbaar:
Dinsdag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 18.00 uur.
Zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur.
Maar je kunt natuurlijk 24/7 bij Mantano online shoppen.

De overeenkomst

1.Je doet online zaken met Mantano mode & lifestyle in een veilige webomgeving. De pagina’s waar je je persoonsgegevens invult, zijn zo beveiligd dat ze versleuteld en onleesbaar voor derden worden verstuurd.
2.Als je een bestelling bij ons plaatst, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail. Mocht je de bestelling onverhoopt toch willen annuleren, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Grote kans dat het pakket anders al naar je onderweg is.
3.Het overzicht van je bestelling sturen we je per mail en sluiten we bij in het pakket. We vragen je de (digitale) bon zorgvuldig te bewaren. Altijd handig.

Herroepingsrecht: Retourneren en Ruilen

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag levering .
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

 

Retouren

Wanneer we je retourzending hebben ontvangen, krijg je daar per mail een bevestiging van. Vervolgens storten we het aankoopbedrag direct terug op de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. Besluit je artikelen terug te zenden, dan is dat gratis. Retourneren in onze winkel, kan natuurlijk ook, sneller en makkelijker!

Ruilen

Is de maat niet goed of vind je een ander kleurtje toch mooier? Geen probleem. De kosten voor het retoursturen dien je zelf te betalen.
Meer informatie over ruilen & retourneren vind je hier.

De prijs

De prijzen op deze site zijn inclusief BTW. Wanneer het om een actieprijs gaat, communiceren we dat duidelijk. We hanteren in onze webshop dezelfde prijzen als in onze winkel in Waalre. Bij verzendingen binnen Nederland worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Levering

1 Mantano werkt samen met PostNL. Samen streven wij ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren. De levering via PostNL duurt 2 à 3 werkdagen. Wanneer je jouw pakket komt ophalen in onze winkel, dan ligt het de volgende dag voor je klaar. Wanneer je na 7 dagen je pakket nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
2 Wanneer we een besteld product onverwachts niet meer kunnen leveren, krijg je je geld terug. Als je wilt gaan we op zoek naar een goed alternatief. Zo’n vervangend artikel mag je altijd retourneren.
3 We werken met de grootste zorgvuldigheid aan het verzendklaar maken van elke bestelling. Mocht je desondanks een incorrecte bestelling ontvangen, dan kun je deze uiteraard retourneren.

Transportgarantie

Je hebt recht op een goed product. Wanneer een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid. Als je na het openen van het pakket schade constateert, neem dan direct contact op met ons. Wij zorgen voor een passende oplossing.

Klachtenregeling

Heb je een klacht? Laat het ons dan snel weten. Je krijgt uiterlijk de volgende werkdag antwoord, waarin we vermelden hoeveel tijd we nodig hebben om je probleem te verhelpen of recht te zetten. We zullen er hoe dan ook alles aan doen een oplossing te vinden.

Geschillen

Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen drie maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Hoe dat in z’n werk gaat, weten wij ook niet precies. We hebben het namelijk nog nooit meegemaakt.